Karrier oktatás felsőfokon!
Minden, ami a sikeres karrierhez kell.

Miért olyan hatásosak a PR cikkek?

A keresőoptimalizálás egy meglehetősen szerteágazó szakterület, aminek rengeteg részterülete van. Az egyik legelterjedtebb módszer az 1500-2000 karakter hosszúságú szövegek kihelyezése más, lehetőség szerint népszerű weboldalakra, melyek jelentős mértékű látogatottságot tudnak generálni egy honlap, például webáruház számára. Azokban, akik még nem tapasztalták meg a cikk kihelyezés előnyeit, joggal merül fel a kérdés, hogy mitől olyan hatásos ez a módszer?

Miért olyan hatásosak a PR cikkek?

A reklámnak látszólag csak másodlagos szerepe van

A prémium PR cikkek egyértelműen a cégek, vállalkozások marketingtevékenységét támogatják az által, hogy a termékek, szolgáltatások előnyeiről szólnak, és arra ösztönzik az érdeklődőket, hogy kattintsanak át egy másik oldalra, hogy ott aztán pénzt költsenek. A reklámnak azonban csak másodlagos szerep jut, legalábbis látszólag, a PR cikkek ugyanis azt hivatottak elhitetni az olvasókkal, hogy csupán tényeket, hasznos, érdekes információkat akarnak közvetíteni feléjük. Valójában azonban ennél sokkal többről van szó, végső soron ugyanis azért íródnak, hogy termékeket, szolgáltatásokat ajánljanak az emberek figyelmébe, és érveket sorakoztassanak fel a vásárlás mellett. Ezt azonban nem direkt módon teszik, mint, ahogy például a hagyományos reklámszövegek, hanem sokkal árnyaltabban, sokkal természetesebben.

A PR cikkek hasznos, érdekes információkat tartalmaznak

Mivel a PR cikkek jellemzően sok olyan információt tartalmaznak, amik hasznossá, érdekessé teszik a tartalmat, ezért az olvasásuk kellemes élményt nyújt az olvasók számára. Sokszor előfordul, hogy olyan mély nyomot hagy bennük a szöveg, hogy később is visszatérnek az oldalra, hogy újra elolvassák, esetleg meg is osztják a közösségi média felületein. Ez pedig egyértelműen kedvez annak a weboldalnak, amire a cikkekben „elrejtett” hivatkozás mutat.


Címke: Prémium PR cikkek
Dátum: 2019-10-22