Karrier oktatás felsőfokon!
Minden, ami a sikeres karrierhez kell.

A hírportálok mobilokon hatékonyabbak?

Az Android operációs rendszerről elsősorban mindenkinek az okostelefonok jutnak eszébe, mára azonban ez a rendszer amellett, hogy a tableteken is fut, az okostévéken, okosórákon is megjelent, ráadásul az androidos háztartási eszközök kora sincs már távol.

A hírportálok mobilokon hatékonyabbak?

Amikor az okostelefon meghódította a világot…

Ma már az ember szinte sehová nem indul el a mobiltelefonja nélkül, átlagosan négyszer több időt tölt annak használatával, mint amennyit a számítógép előtt ül. Ezen keresztül lehet informálódni a legfrissebb hírekről, az időjárásról, jegyet foglalni akár a következő vonatra vagy egy előadásra. Nem kérdés tehát, hogy egy hírportál számára mennyire fontos, hogy mobilon is olvasható, azaz reszponzív legyen. Bármennyire is lényeges azonban a mobilbarát megjelenés, az alkalmazások területén tud az okostelefon igazán kiemelkedni. Mivel ez az eszköz a legtöbb ember számára kulcsfontosságú, így ugyanekkkora jelentősége van a hírportálos applikációk fejlesztésének is a világ legnépszerűbb mobil operációs rendszerére.

Az alkalmazások mint marketingeszközök

A mobil alkalmazások lényegében mini szoftverek, és nagyon népszerűek a marketing stratégia elemeként is. Egy alkalmazás sok részből állhat össze, több funkciót láthat el, mint például közösségi felület, a termékek és szolgáltatások bemutatása, tájékoztatás, hírközlés, és emellett interaktív felületet is tartalmazhat. Segítségével olyan adatok, információk válhatnak elérhetővé, amelyekhez egyébként csak költséges piackutatás során lehetne hozzájutni.

Applikáció fejlesztéssel az üzenetek célba juttatásáért

Mára már nagyon sok mobil alkalmazás érhető el az online piacon, ezért ennek fejlesztése még nem jelenti azt, hogy rögtön minden fogyasztóhoz el is jut. Ki kell alakítani egy stratégiát, mellyel az alkalmazás kitűnhet a többi közül. A hírportál profilját mindvégig szem előtt tartva kell meghatározni a marketingtervet. Egy androidos alkalmazásnál a hír vagy értesítés közvetlenül a telefonra érkezik, és attól függetlenül, hogy az érdekli-e a telefontulajdonost, legalább egyszer rátekint, miközben eltávolítja, és ezzel annak tartalmát is látja. A hír így könnyedén eljut a fogyasztóig.

Több a weblapoknál

Az applikáció fejlesztés segíti a jobb ügyfélkapcsolatok kialakítását, hiszen a mobil alkalmazások, melyeken keresztül a vállalat eléri a potenciális vevőket, sokkal színesebbek, interaktívabbak és személyesebbek tudnak lenni. A mobil piactereket arra optimalizálták, hogy könnyű legyen rajtuk a keresés. Ha egy híroldal jelen van itt, nagyobb valószínűséggel találják meg. Weboldala ma már mindenkinek van, egy jó mobil alkalmazás azonban olyan versenyelőnyt jelent, amely segít kitűnni a tömegből.


Címkék: Hírportál
Dátum: 2019-03-11